Alive

varför blir det alltid så när man har varit ut på lite galej dagen före att man vakna runt 9 dagen efter? det här händer då jämt mig, blir galen..

Idag ska jag upp till söderhamn och gratta min kära momo! Sen ikväll har jag bestämt mig för att bara ligga som ett slakt i soffan framför tv och inte röra ett finger. man måste faktiskt få ha sånna dagar ibland å, eller hur?

By the way imorgon har vi tydligen studiedag, hellyeah! då slipper man ha den här såkallade "söndagsångesten" idag. great success!

Nu: promenad med pelbisen
 PUSS!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi måste ses snart snart snart!!! Vart tog våra promenader vägen?! :D Fast det är förjävla skönt att det har blivit massvis med snö ute nu för då har vi ännu mer tid på oss att bli fit for fight till BRÄMMEN 2009! Huuur mår Elvis? Saknar han mig ? :) <3<3<3<3

2009-02-08 @ 13:52:21
Postat av: Isabelle

Det var ju såklart jag som skrev :)

2009-02-08 @ 13:52:47
URL: http://isaabeellee.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Ja för fasiken! Nu tar vi tag i detta mysterium! Jaaa solsken solsken solsken! Pigg och gla hela dagen!:) Fryser inte lillfisen nu när det blev såhär kallt? Märta mår jätte bra! Hon sover vid mina fötter varje natt! Luktar mumma! Jag har tok fullt upp den här veckan! Visning om en vecka vettu ! Hjäälp! Vad gör du och din kärlek på alla hjärtans dag? =)

2009-02-09 @ 23:42:49
URL: http://isaabeellee.blogg.se/
Postat av: elin

grattis grattis :)

2009-02-12 @ 18:26:36
URL: http://berglundelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0