duktig tjej

det är vad jag är de. klev upp vid 10 imorse, gick ut med elvis, sen trök jag i mig lite frukos sen väntade tvätten! Så nu är allt äntligen rent igen, skönt.. så man har lite kläder att välja mellan!

min lill plupp mådde inge bra alls inatt, spydde å greja. Men han måste ha mått prima skinka imorse när han gick upp eftersom han orkade åka och spela match, IMPAD!

Nu har jag precis duschat och tänkte att jag skulle börja med middagen.. någon som har nått förslag på någon god maträtt? jag har helt slut på idér. pjy!

Ikväll kanske vi rullar över till elin och patric där det bjuds på monopol spelande.. vi får se vart kvällen för oss!

090207
- jag räknar ner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0