sjukling

mycket riktigt, blev hemma idag för jag har så jädrans ont i halsen nu.. + att min kropp är helt matt! så just nu har jag tycka-synd-om-mig-själv-sjukan här hemma och det måste man ju få ha ibland!

Igår var jag ute och gick sammanlagt 1h och 40 min, creed till mig! däremellan hann jag med att åka ut till mammsen och få middag och umgås massor med lillebror. En dos av min lillebror borde alla få, han gör mig så glad!

Nej, nu ska jag ta och kika på någon bra film och hoppas på att jag inte får feber, wish me luck!


  
bara för att jag får tuppskinn!

Kommentarer
Postat av: molle

jajjamen , det ska jag =) aspepp. hoppas du inte blir mer sjuuk nu.. ses på fredag då? =) trevligt. pusspusspsus!

2009-02-18 @ 22:45:16
URL: http://mollee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0