uppdatering kanske?

fan, vissa dagar håller jag i det här med bloggen men just nu känns den bara längre och längre bort.

Just nu tänkte jag ta mig en powernap på soffan framför en film för att sedan inta gymmet och efter de väntar 1 timmes promenad, men det är verkligen välbehövligt nu innan thailand. några kilo kvar som ska bort!!

Jag satt och kollade igenom massa strunt på aftoblandet.se här för någon dag sen, och vad ser jag?! en TRETTON årig pojke som har blivit pappa? dom måste ju skämta, kan man ens producera sperma då? Han ser ut att vara 8 år och till råga på allt är han endast 1.20 lång.. Jag hoppas för gudsskull att det inte är han som är pappan när de har genomfört faderskaps testet, för tydligen finns det 2 andra kandidater! sitter inte 13 åriga pojkar hemma framför datorn eller spelar tv spel? my gusch!

Sen såg jag även att det var en familj som hade döpt sin son till Adolf Hitler.. hur i helvette kan man göra så?!?! och pappa påstod att han inte var nazist men han hade hak kors på handen och massa hak kors på väggarna i hemmet.. Han påstår sig endast vara intresserad av tysk kultur, in my asss! Sen hade pappan blivit arg när en bagare inte vela skriva "adolf hitler" på en tårta till hans son, vem fan skulle vilja göra de? Sonen borde bli hemskt besviken på sin pappa när han får veta betydelsen bakom "adolf hitler"... eller?




    hello mama!

Kommentarer
Postat av: molle

haha , det vet man aldrig gömmsan :D en vacker dag kanske. haha. gööörs då? PUSSS!

2009-02-17 @ 17:25:59
URL: http://mollee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0