det bränns!

mmhm, det är vad det gör.. det bränns fett för fulla muggar för mig och henrik nu! Säg att vi är duktiga då, förtusan :)

Nu har vi ätit en succé middag, kokt selleri med sallad, en tomat och EN frukt. jag gav ett förslag på att vi kunde köpa en varsin melon, eftersom det står 1 frukt i "mat menyn"! men henrik tyckte jag överdrev så det fick bli en varsin banan istället, funkar de å.

Två dagar i rad har jag promenerat hem från praktiken och den är enda ute i hille, det måste ju vara minst en mil? det tar mig iaf ca 1 timme att gå därifrån hem!

Nu ska jag fortsätta kolla let's dance!

  vårat monster...

     mina män!

Två dagar = 1 kilo lost!

Kommentarer
Postat av: molle

duktiga ni är :DD! puss

2009-01-10 @ 00:44:29
URL: http://mollee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0