090310

jag älskar mina sovmornar på tisdagar, det behövs verkligen. Nu ligger jag och elvis i soffan å myser, ska alldeles strax hoppa in i duschen tänkte jag och tvätta mitt alldeles för skitiga hår..

Igår var jag och henrik å panta brukar, HAHA! vi trodde vi skulle bli stenrika efter 2 års sparande, men icke. vi kom ut med schampoo,balsam, tvål och var 342kr rikare. vilken miss av oss, vi trodde att det fortfarande gick att panta 4krs flaskorna, luurad. Så nästan en hel påse blev kvar med dessa 4krs flaskor och det var säkerligen 200-300 spänn! det kändes fint..

Meeeeen, vi får se det positiva i det hela, vi har iaf mer plats i förrådet nu! yey

8 kvar till thai!


vi har bestämt oss för att göra en stor tavla (målad) utav henrik i thailand, så vi knäppte massvis med kort i fredags. Och jag tror att han valde den här bilden efter MÅNGA om och men.

läckerheten själv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0