090314

igår var vi som sagt ute hos henriks mamma och åt god mat, fytusan vad jag åt! jag är fortfarande mätt sisådär 13 timmar efteråt.

Just nu väntar jag bara på att darling ska vakna så vi kan ta våran morgonpromenad, myyys! kom ni ihåg att jag nämnde att vi höll på med en diet (slutade med den i feb!) förut och att jag ville minska i vikt? jag tänkte iaf uppdatera er och tala om att jag har gått ner 6kg!! det känns lovely, bara 4 kvar!

Ikväll ska vi ut till min mams och ännu en gång få god mat. det här kallar jag lyx, slippa göra mat!

fyra kvaar!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Meeen Natta ! GRATTIS SOM BARA FAN! du är duktig som kämpar på! Gå inte ner för mycket bara ! Hur går det för mig att gå ner mina 4 kilo då så ja hamnar på 50 ? DÅÅÅÅLIGT ! ;D hahah, inte tagit nån promenad på två veckor nu! haha! snaart åker ni! (L)

2009-03-15 @ 20:07:27
URL: http://isaabeellee.blogg.se/
Postat av: Stina

Fy fan vad skönt !

Du gör ett bra jobb. Hoppas verkligen att ni har det underbart där nere :D

2009-03-23 @ 19:47:27
URL: http://stinakampe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0