poisoned

nu sitter jag här, helt uppblåst i magen efter alldeles för mycket god mat. Idag åt vi chilicon carne (stavning) och makaroner, det var mumma! Så nu är jag verkligen propp mätt.

Jag känner mig riktigt duktig idag. Imorse var jag och elvis ut på 1timmes promenad, sen i skolan blev det box på idrotten, tusan vad jobbigt och vilken värdelös kondition jag har..

Nu ska vi kolla på film sen blir det gym, efter det väntar 1timmes promenad.. igen! lovely. jag vet inte vad det är, men jag har blivit någon slags promenadfreak! Det är så förbannat skönt att gå ut och gå, man blir så pigg!


9 kvar...

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Sweetie! Vi måste ses typ i veckan tycker jag. Fika? , Prommis? Fika? Prommis?





För mig lockar nog en fika men du som är en jäkel till hurtbulle kanske vill dra en prommis?

2009-03-09 @ 19:11:40
URL: http://isaabeellee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0