lill lovet

du är så välkommen, lovet. Ja, för nu är jag faktiskt lång ledig tors-mån, nice huh? eller ledig och ledig, nu ljög jag. Jag ska jobba tors, fre och lör. Men jag skrattar mig lycklig sen när jag får pengarna! När jag slipper känna mig som en fattig lapp, för detta är fanimej inge roligt längre. Man måste alltid prioritera och det, mina vänner, är verkligen inte min starkaste sida.

Just nu sitter jag med färg i håret och om en timme sitter jag i frisör stolen och får min efterlängtade rockabilly!!! jag mår bra nu. Efter det ska jag hem och glo på någon film och bara trivas!

Imorgon väntar jobbet fram till fyra (glidar tid) sen efter det bär det av hem till angelica och massa mys! Nu hoppas vi bara på att vädret håller i sig, för hellskutta vad det har varit underbart idag. Hela jag lyser upp!


/ horseface


Kommentarer
Postat av: Stina

Bild på håret tack : )

2009-05-21 @ 14:50:48
URL: http://stinakampe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0