long time no see

så var vi här igen! jag tänker faktiskt inte ursäkta min dåliga uppdatering. men dålig har den varjefall varit har vi ju kunnat konstaterat utan konstigheter!

Nu känner jag att den här bloggen kan komma att bli väldigt användbar eftersom det är så sjukt mycket som händer i mitt liv nu. Och jag behöver ha någonstans att skriva av mig eller helt enkelt bara släppa allt och tänka på något helt annat!

Jag räknar dagar för fullt till både det ena och det andra. Det som är mest outstanding är att vi faktiskt åker till thailand igen om tre veckor. Och håll i er guys, SEX veckor blir vi borta i paradiset.. jag och min kärlek! Johanna och Johan gästar oss 4 veckor utav dessa, lovely. Det ska bli så sjukt skönt att få komma bort och leva livet till max.

I natt var det jobb som gällde lika så idag. Började morgonen med att se en karl i kalsongerna med en gitarr i högsta hugg och världens disko. Han är överlycklig att han fått hem metallica guitarr hero! Efter det så slängde jag på mig kläderna och "tvingade" med mig Elvis ut på en riktigt pw, en timme senare sitter jag här och funderar över lite lunch. Lite kyckling kanske, mina vänner?

äsch, får se när vi ses igen..

byebyethen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0